Tisdag!

Tisdag idag, vilket innebär jobb jobb jobb!
Ska bli rätt skönt faktiskt! Veta att man tjänar lite flis!
I morgon ska jag vara med Jessica Gustafsson =) känns otroligt kul att få kontakt med gamla klasskamrater från ösby.

Öppnade på mitt förband igår där de satt i nya staven. Värsta blåmärket har jag fått xD vågar inte ta bort de små plåsterbitarna  (vet inte vad de kallas men de sätter sånna istället för att sy.) ifall det skulle råka öppnas då.

Idag är jag på ett strålande humör!
De är sol och varmt och ja jag vaknade till måsarnas skri och lukten av gräs! Kan man älska något annat mer än det? haha oj jag måste ju säga att ja älskar Leo mer, men ah det är nästan så det andra är ännu bättre (A). De ger mig så mycket bra minnen! Måsar och grönt klippt gräs. Tänk att ljud och lukt kan ge en så mkt bra minnen :P
Leo kan inte förstå att jag älskar doften av kor heller :P Men det ger mig så mycket bra minnen =) Ösby, sommar, semestrar, ja massor =)

Jag hoppas sommaren 2010 blir lika händelserik som sommaren 2009! Sommaren 2009 var riktigt bra faktiskt!
Och jag hoppas att denna sommar inbjuder ännu mer äventyr än vad förra året gjorde! Jag älskar att ha mycket att göra och att prova på massa nya saker!!

Vad ska man äta idag då? Får nog bli pasta faktiskt =) köttbullar o makaroner med ost =) Gott!


Kommentarer
Postat av: Miss Baam

Ooh lukten av nyklippt gräs är awesome och det är så jävla synd att jag är allergisk mot allt som har med gräs och blommor att göra. :( Hahah men man hinner ju njuta typ den minuten som går innan näsan och ögonen börjar rinna :P Man får se det från den ljusa sidan :D:D



SV: Jadu bara 1 dag kvar :)

Nej det har jag faktiskt inte hört :)) Tack för tipset !!

2010-05-11 @ 14:31:01
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0