the sims 3

Japp jag har legat o spelat sims 3 i tre timmar idag. De är så himla kul o bygga hus och inreda. Det i sig är nästan roligare än själva spelet.
synd att de är så segt på min nya dator bara. Kanske är för att jag har Windows 7 nu och inte vista längre?
Fast windows 7 ska ju vara bättre än vista.

Aja jag kan inget om sånt där data grejs! Där kammar jag totalt noll faktiskt.

Blev otroligt trött nu på eftermiddagen. kanske blir det en tupplur och senare en dusch?
Känner mig lite frusen faktiskt.

Håller på o fixa ned 2009:s version av Star Trek!
Den är riktigt bra faktiskt. Sett den förut och ska bli kul o se den igen.
Leo tyckte ja skulle tanka ned en James Bond film istället ;) Tsss! Han är inte mkt för sci och sånt haha. Men jag tycker det är kul :P så jag tänker kolla. Kan ju passa på när jag är själv ;) höhö!

Tills ja uppdaterar igen. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0