Springrunda!

Japp jag har nuy på kvällen varit ute och sprungit några kilometer =) vet inte exakt hur lång de är men de är säkert en 3-4kilometer iaf =) var faktiskt riktigt skönt att komma ut och röra på sig igen. Men känner att de skorna jag har nu verkligen inte är bra för mina ben att springa på så mkt asfalt!
Fyfan att mina löparskor blev snodda :@ !!
Behöver köpa nya men just nu har ja alldeles för mycket räkningar som ska betalas. Så de får bli ett senare problem!

Iallafall är vårruset nästa vecka, och mitt mål är att komma runt utan att behöva stanna efter vägen.
Jag känner mig faktiskt ganska peppad! =) Ska bli kul!

I morgon jobbar jag 14-23. Med vem har ja inge aning om vem ja kommer jobba med.
Sen är ja ledig ons-tors som de ser ut just nu :)

nu ska joa kolla tv o snacka med folket på msn =)
Min älskling ligger och sover nu.

Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0