Söndag!

Japp de är söndag. Jag är hemma igen ifrån Leo :/
Hade en mycket bra helg med honom =)
I lördags missade jag tåget i Avesta till Sala, så Leo kom och hämtade mig i Avesta istället för Sala.
Sen drog vi till Salas köpcentrum där Leo kollade efter solbrillor. Jag hade inte varit in i deras köpcenter sen de gjort om heller. Kändes väldigt konstigt o se hur det såg ut nu. Men fint var det.

Sen drog vi hem till honom. Vi mös en massa o kolla tv innan Leo gjorde egen pizza av deg som hans pappa gjort =) vi improviserade lite, så blev pizza med annanas och älgkött på vår sida och banan, curry o älgkött på leos sida :P haha! Var faktiskt riktigt gott :P

Sen blev det film på Leos dator =)

På söndagen gick vi upp klockan elva. Inte allt för sent :P Vi brukar vara duktiga på o sova väldigt länge :P (A)
Vi käkade frukost och sen drog vi ut och började bygga på en kalvhydda som skulle monteras =) den skulle bli 5x6meter :P stort alltså! Vi kom ganska långt, men blev inte helt klara. Leos mamma gjorde lax och potatis idag. Det var super gott!! Hon är jätteduktig på o göra mat =)

Klockan sju gick mitt tåg! Krånglade massa med tågbiljetten, men åkte iaf första klass för andraklassbiljetterna var slut =) men var bara 32kr i skillnad så de var inte så farligt!

Sen kom ja med bussen också även fast ja inte hade någon riktigt biljett. men hade iaf biljettbekräftelse på hotmailen så ja surfa in via mobilen o kunde visa =)

Nu är ja hemma igen. Käkat lite popcorn och uppdaterat mig på diverse bloggar o så :) Blir ju väldigt isolerad när ja är hos Leo, inte för de gör mig något. Skönt att komma ifrån dator o telefon och sånt en stund =) Annars är ja så himla beroende av de grejerna! Kan knappt gå på toa utan att ta med mig mobilen!
Men där har ja inge val för de finns inge mottagning på mobilen :P NICE!

Tänkte ta kort på vårt bygge men glömde mobilen inne eftersom de ändå inte finns nå mottagning där ute :)
Så får väll bli en annan gång :P

Nu ska ja lägga mig i sängen istället för att sitta på golvet =) börjar bli ganska trött faktiskt =)

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0