Onsdag!

Halva veckan har gått igen!
Snart är det lördag igen =) Har världens träningsvärk idag! Men en skön sådan. Känns verkligen som man uppnått något. Jag klarade inte mitt mål jag hade. Men jag är väldigt nöjd ändå =) Hade inte räknat med värmen i mitt mål. Så jag gick ut för hårt i början. Men tog mig igenom gjorde jag iaf! och jag är nöjd!
Sen fick jag träffa Leo en snabbis också och det är alltid ett jätteplus!

Jag svävar fortfarande på mina rosa äckligt fluffiga moln, och varje gång ja träffar honom. åh ja blir bara mer kär i honom. <3 Han är bäst!!  Iiiiih lycka, obeskrivlig lycka!

Idag ska jag försöka fixa nå käk innan jag börjar jobba. =)

Åh sommaren är här. Eller iallafall sommarvärmen! Jag älskar! Men samtidigt får jag ångest, snart är sommaren över igen :( tiden går så otroligt fort! USCH JA VILL INTE HA VINTER IGEN! BLÄÄ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0