Onsdag!!

Japp de är onsdag idag :D hihi!
Min vecka blir helt omvänd nu igen, alla mina små såkallade planer blir ändrade som vanligt :P men till de bättre tror jag =)

Leo kommer nu i veckan istället för i helgen för han har blivit bjuden till kompisar i Uppsala på lördag.
Så jag o Fanny har bestämt oss för att dra ut på Blue Moon bar på lördag =) blir nog jävligt kul tror jag!
Sen idag ska jag träffa Jessica en vända =) vi ska göra paj! Mums! Ska gå över till mamma o sno pulver till vaniljsås!

Idag fyller Wikström år! HURRA HURRA! :D grattis på henne!

Såg precis på swedbank att ja får mkt mkt bättre lön än ja trodde! Känns otroligt bra då jag har skit mkt räkningar som ska betalas =) Årspremien på kattens försäkring, förnyelse av körkort, hyra, el, comhem, försäkrningar och Alfakassa. Mkt pengar är det som ska läggas ut. men nu känner jag mig lugnad. Haft lite ångest faktiskt. =) men ja har visst jobbat hårdare än ja trott =) hihi!
Alltid kul med positiva överraskningar!

Nu ska ja städa :D

Puss puss

Grattis igen Wikström!<3

Kommentarer
Postat av: Miss Baam

Sv: Jo absolut men eftersom vi träffas med 2 veckors mellanrum så känns det ju lite surt att behöva vänta ännu längre. Och åker han idag innan/om han blir sjuk igen så kan ju jag ta hand om honom liksom :P För jag orkar inte vänta 1 vecka till nu när jag var så inställd på att han skulle komma. 2 veckor är liksom maxgränsen av vad vi båda orkar med. Måste man så måste man ... men endå. Men nu är det ju inte säkert att han inte kommer han kanske mår bättre nu på eftermiddagen. :) Jodå, klara det ska vi absolut göra :D No doubt about it.

2010-05-12 @ 13:44:33
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0