Måndag!

Det är måndag igen, så här kommer veckan se ut som jag vet just nu.
Idag är jag ledig, så det blir bara vila och inte göra någonting direkt. Någon mat förståss men annars inte mkt.
I morgon jobbar jag 14-23 tror jag. Jag har det uppskrivet på en lapp. Sen ledig ons-tors.
Sen jobba fredag 7-? efter det drar jag och syrran till västerås för hon ska pierca sig i tungan =) hon har fått det av mig i studentpresent hihi =P snällt av mig!

Sen så åker antingen jag till Leo eller om han kommer hit, vi har faktiskt inte planerat något för denna helg!
Får väll se vad som händer =) bara jag får träffa honom så är jag glad ^^
Leo <3
Åh han gör mig så glad! Finare kille får man leta efter =) Han är så himla snäll och rolig! Han är perfekt i mina ögon <3
Dagarna går så fort när man är med honom! Även om vi bara ligger och myser och inte för ett skit så går tiden fort!

Snart är det fredag igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0