Kristi himmelfärdsdagen!

Visst är det idag? De är väll därför man är ledig från jobbet idag skulle jag tro =)
Vaknade tidigt idag. Sen blev jag rastlös, försökte få lite kontakt med Leo. Men den pojken han tycker om att sova :P så jag låter han göra det haha :P Bättre han sover nu än sen ikväll när de är Sverige - Tjeckien på tv ;)

ISCH i morgon ska jag jobba 7-? får se om Leo stannar kvar i natt eller hur han vill göra. Vore ju trevligt om han stanna för då kunde vi umgås efter jobbet. Men ja vi får se :P han tycker ju om o sova så han borde ju klara sig haha =)

Nu fick han sms o vaknade till, men tror du han orkade bry sig om smset då? nää den trötta pojken somna om igen :P haha latmask! Men antar att de är lika bra o låta han sova när han jobbar så hårt annars hihi :P

Ska försöka sysselsätta mig med något. Vad vet ja inte. Men han lär ju inte vara vaken än på ett tag haha :P


Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0