Grilla på balkongen!

Jag älskar min elgrill!! Den är bäst o så är det bara =) Den är inte särskilt fin, och väldigt gammal. Men den funkar och de blir supergott! så nu sitter ja o grillar på den =) mums mums!

så blir kött, potatissallad och beasås =) sen lite sallad på det också!
I morgon är det vårruset!
Känner mig otroligt taggad! Ska bli riktigt kul. Synd att ja har så ont på mig dock efter att ja sola idag. Men får skylla mig själv hihi! Ser ut som en flamig tomat iaf :P Höhö!
Lär ju inte bli bättre i morgon heller om de är lika fint väder i morgon som idag! Fast hoppas inte de är sånt väder när jag ska springa bara ! Phu!

Älskar min fina pojkvän <3 Han är bäst =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Var är alla inlägg om hur mkt du tycker om mig och saknar mig !?!? :O Hahaha Nej då men gött å veta att du har det bra. värmer riktigt mycket i hjärtat mitt =)

2010-05-17 @ 21:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0