Gör ett nytt försök med gårdagens inlägg.

Japp jag gör ett nytt försök nu då.
Fan va lack man blir när inläggen man skrivit försvinner innan man hinner posta det. -.-
iallafall så har jag inte uppdaterat så mkt för att jag varit med Leo =) han kom hit i onsdagskväll.
På onsdag eftermiddag umgicks jag med Jessica och fick träffa hennes söta lilla bebis. Vi gjorde blåbärspaj och hade det allmänt bra, mkt skit snack men sånna är vi tjejer =) man har mkt att ta igen när man inte ses så ofta!

sen på kvällen kom älskling hit!
På torsdagen åkte vi till coop o köpte mat. =) vi grillade på balkongen med min elgrill. Var riktigt mysigt när de regnade ute. Riktigt skit väder var det.
Vi tröck i oss en hel fläskfilé tillsammans! inte konstigt att ja hade ont i magen sen xD
Sen blev det hockey och pizza på kvällen =)

Fredag morgon började jag jobba 7.00. Så jag var uppe redan klockan sex på morgonen.
Sötnosen låg och sov till tjugo över sex. Då kom han och gosa med mig en stund innan jag skulle till jobbet och han fortsatte att sova.

Sen kom han in på jobbet och lämnade nyckeln. Hade en riktigt skit dag. Men han gör alltid allt så mkt lättare!

Idag lördag så drog jag och syrran ned till stan o kollade in våryran. Köpte lite vuxendricka på systemet och panséer på torget. Så nu har jag planterat massa på balkongen och haft vårstädning där :D ååh älskar att pyssla! är så himla kul =)

Har packat väska med party grejer m.m, som ja ska ha med mig till fanny.

Ikväll blir det fullt ös medvetslös!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0