Västerås!

Blev en runda till Västerås med Hjulle.
Vi besökte lite olika butiker både inne i västerås och på hälla.
Blev o äta lunchbuffé på pizzahut eftersom Hjulle inte gillar Mcdonalds och jag inte kände för o betala 40kr för en macka på subway xD

Träffade en kille jag eventuellt ska köpa en mobil av också :) men blir i slutet av denna vecka. är trött på att tejpa fast min laddare i golvet för att lyckas få ladda mobilen. Mamma har en mobil hon inte använder... men hon ska tydligen ha den som "extramobil" så hon inte behöbver ha nya mobilen med sig till jobbet. eeehh hmm... okej.. normalt..

Aja upp till henne. Sista gången jag ställer upp med att låna ut något till henne iallafall.

Här är de ja köpte idag =)


Kommentarer
Postat av: Hjulle

Vart ju ett lyckat val, pizzan var ju bra mycket godare än donken. Tack för en bra dag =)

2010-01-18 @ 22:27:31
Postat av: Emelie

Loooooooool, värt att hon ens köpte en ny mobil om hon ändå inte tänker använda den xD hoppas hon tröttnar fort så jag kan få den av henne ist ;P



Vad är de för mob du ev ska köpa? :)

2010-01-19 @ 14:13:29
URL: http://emelieismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0