Uppdateringar

Jepp har inte uppdaterat bloggen på ett tag nu. Beror på att jag haft fanny hemma hos mig sen i torsdags =)
Blev en väldigt kul nyårsafton med syrran o hennes kompisar samt Fanny. vi åt tacos, spelade jag har aldrig samt playstation 2. Sen skålade vi ute nere vid cykelbanan =) var ett bra avslut på 2009. Bilder finns på Vargdotter på bilddagboken och facebook =)

Idag har jag gymmat i 2 timmar =) har tänkt att gymma i morgon också. är ju öppet till fem så det hinner jag nog!


haha fick precis veta att Johan och D vill komma och hälsa på. Får se hur det blir med gymmet då. :P måste städa i lägenheten om dem ska komma hit hhahaha! ser förjävligt ut!


Kommentarer
Postat av: frida

fin blogg ! !

2010-01-02 @ 23:15:07
URL: http://friid0a.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0