Torsdag!

Japp torsdag! Och min förkylning är inte de minsta bättre! BAAH! Blivit väckt flera gånger för ja haft ont i halsen o inte kunnat andas genom näsan -.- .... 
Men jaja, på lördag blir det party! Fyfan har varit partysugen i flera veckor!
Såg på mitt konto nu att det kommer in 10333kr i morgon! ÄLSKAR när lönen kommer.
Så ska lägga undan 2500kr till londonresan, sen ska jag lägga undan pengar till räkningarna samt till Fannys födelsedag. =)

Tänk att snart är det bara en vecka kvar tills jag o Hjulle åker till Kolmården =) ska bli så kul att äntligen få åka och titta på vargarna =) har längtat som fan! ska få låna hans kompaktkamera så jag slipper släpa med min stora klumpiga inne bland vargarna =) hoppas jag kan få någon bild på mig själv o vargarna. Annars får jag fråga om någon vill ta kort åt mig =)
Sen när jag varit hos vargarna så ska jag och Hjulle gå på tropicariummet för kolmårdens djurpark är inte öppet för besökare. Bara för Vilda möten, som min varggrej bland annat kallas för =)

Hade sån tur när jag skulle boka min varggrej =) fanns bara 1 plats kvar detta år. Säkert hade de sparat en plats eftersom jag kunnat köpa ett presentkort på det som bara gäller i år =)

Nu har jag duschat och fönat håret. Jobbar 14-18 sen är det HELG! Fyfan så skönt!
Och vet ni? jag har inte ätit godis nånting på hela veckan! Gud så sugen jag varit men icke! ätit frukt istället =) Ett steg i rätt riktning yes yes! :P

Nu ska jag klä på mig =) tjo flöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0