Torsdag

Torsdag, ja idag jobbar jag inte så länge=) 14-18 skönt.
Just jävlar :O ikväll ska jag ju klippa mig! aaah! hade jag glömt! 19.30 hos Linda.
Men men, lika bra att få det gjort, mitt hår är alldeles för slitet. Det växer ingenting typ -.-
Sen måste jag färga det. Tror jag ska färga det mörkare, så som jag hade förut. Var ju nästan svarthårig ett tag.
Men trivdes ganska bra i det. Kände mig riktigt fräsch. Kanske blir det ljusare igen sen till sommaren men just nu känner jag för att gå tillbaka till mitt mörka hår igen =)

Den stora frågan för mig idag är vad jag ska äta innan jobbet?
Kanske blir det bara en ordentlig frukost och sen äta på kvällen. De visar sig =) i morgon har jag tvättstuga. ujuj var på tiden. Sen måste jag STORSTÄDA o med det menar jag skrubba ordentligt överallt. Lär köpa sån där ordentligt medel att skura med.

Jag i mitt mörka hår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0