Tisdag.

Haha enda anlednigen till att jag vet att de är tisdag är för att jag kolla i almanackan nyss!
Helt seriöst. Det kan inte vara bra att vara så här dagvild. Men jag har inga rutiner i mitt liv. Inga strikta regler.
Igår gymmade jag, var så otroligt skönt att komma tillbaka till gymmet igen. och fick massa bra tips från en kille som gymmar där :)

Fick mejl ifrån Hemvärnet idag. De skicka information om olika infoträffar. Men jag kan ju inte öppna mejlen eftersom jag inte har word. Suck! Så måste gå över till mamma o öppna mejlet samt skriva ut det sen xD Men det får bli en senare fråga =) Känner mig peppad! Ska skicka in mna ansökningspapper i veckan också =)

Jag fick mejl av pliktverket tidigare också, jag skulle ringa dem så kunde vi prata om mina svar i undersökningen. Men nu tänker jag satsa på GSU först och främst. Sen får det bli pliktverket om det skulle vara så.
Men GSU erbjuder mer som verkar intressant för mig =)

Jag håller tummarna och ber för att det ska gå som jag vill nu!
Att det ska gå bra för mig för en gångsskull!
Jag vill ju verkligen det här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0