Tisdag

Tisdag och jag är fortfarande förkyld=( men ska jobba ikväll ändå. och tidigt i morgon bitti. Blir nog jobbigt med min förkylning men jag MÅSTE göra det. har inte råd att inte jobba.
Nu har jag ju inge bidrag ifrån arbetsförmedlingen längre. Jag står helt på egna ben=) känns otroligt bra!

Idag börjar jag jobba klockan sex och slutar elva. =)
Sov som ett skjutet vildsvin i natt. och säkert snarka jag. usch så jobbigt det är o vara förkyld.

I natt snacka jag med Hjulle om lumpen. jag vill veta NU om jag får mönstra eller inte. Känner mig super peppad! =) Vill träna men kan ju inte eftersom jag är förkyld. Måste se till att bli ordentligt frisk innan jag drar igång med träningen igen. Sist fick jag ju halsfluss när jag tränade med halsont! DET vill jag inte vara med om igen! Usch så hemskt det var!

Ska snart hoppa in i duschen o tvätta håret!
Vad ska man äta idag? Är inte ens hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0