Söndag

Man mår som man lever kan man säga.
Blev nog liite för mkt igår tror jag xD 6 cider hemma samt vin och två cider på krogen.
Hehe jag kommer ihåg de mesta av kvällen men kan inte påstå att jag kommer ihåg exakt allt!
(A) Tur man inte festar så ofta. Nu får de vara nog med fest på ett tag haha.

Hade en galet rolig kväll med Linnea, Johan, Jessica och hennes kompis. 
Snackade med massa folk i toakön och dansade galet på dansgolvet. Ja de var en riktigt bra kväll.
Precis vad jag behövde känner jag!!

Är så glad att jag har så fantastiska vänner!
Hoppas inte David tycke jag var allt för jobbig som ringde mitt i natten ! :O

Ja man mår som man lever.
Bara ligga och kurrera idag säger jag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tro mig jag är rädd för att träffa på älgar, björnar osv. Men inte rådjur... Dom är mer rädd för Bella än hon är för dom. Men vad du än säger så tycker jag att det är bra med olika jakter av olika slag. Jag är ingen varg kramare men jag tycker dom är fina att titta på när dom visas på TV eller på djurparker. Men jag vill inte komma närmre än så. Jag är rädd för varg likaså som du är rädd för att flyga eller hoppa fallskärm. Jag vill inte ha mer Varg i Sverige för jag känner mig inte trygg i skogen. Och om det är något jag älskar att göra så är det att gå i skogen.

Jag går hellre ut med min hund i natten bland psykopater än in i en skog bland vargar.

2010-01-17 @ 13:08:09
URL: http://rosehip.webblogg.se/
Postat av: Emma

Jag är ingen varghatare jag vill inte utrota dom, men jag är ingen vargkramare heller. Jag skulle vilja sätta mig i mitten. Om man måste kategoriseras. Jag förstår dina åsikter efter som det är ett djur som du älskar. Men jag förstår oxå en del av den andra sidan. Men jag tycker ju att det var vidrigt att dom sköt vargungarna samt modern och såna händelser. Jag uppskattar att du respekterar min åsikter det är inte många som kan göra det :) respekterar dina oxå men varghatare är jag inte.

2010-01-18 @ 20:38:02
URL: http://rosehip.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0