Slitit!

Japp jobbade med Lina ikväll vilket innebär att jobba för två ;) hahhaha nästan iallafall. Nej men de är kul o jobba med Lina. Vi hittar på massa bus! Jag räddar henne o hon räddar mig :P Team work med andra ord.
Snackade galet mycket med Minea och Fia =) Fia kom in 3 gånger på kvällen hahahaha hon är rolig hon :D

Var en helt okej jobbdag idag =) tänk att de var en hel vecka sen jag och Lina jobbade samtidigt sist :O
Nu ska ja mysa med min misse, käka lite vindruvor och kolla på scrubs :D i morgon blir det jobba 14-18 sen ledig fredag innan man jobbar lör igen =)

Helt slut i kroppen :O jobbade som en gris med mjölkkylen idag. O alla områden iofs haha. Men är så jävla klantig haha. lyckades vicka ur en stapel med juicepaket xD men inget gick sönder som tur är =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0