Resultat av klippning. Mönstring. m.m

Japp, jag ska lägga upp en bild ifrån klippningen. Blev ganska kort, men mitt hår var superslitet! så nu får det en bättre chans att växa ordentligt. Vill ha långt o fint hår i April när vi åker till england.
Så tänker inte färga, locka eller någonting innan dess. Så det får växa ifred. På sin höjd avända hårtorken.
Ska köpa hem massa hårinpacking att använda i topparna också. =) nu ska mitt hår få en rejäl boost!

Fick avslag från pliktverket angående mönstring. Ingen aning om varför. Stod ingen anledning i brevet. Så har mejlat för att få lite bättre svar. Får se om de svarar mig eller om de ignorerar. De visar sig. Men jag tänker INTE ge upp. För jag SKA göra lumpen. Så är det bara.
Finns ingenting som ska få hindra mig. 

Håller på o tvättar. Skit kul inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0