Onsdag.

Dagen kommer se ut på följande vis:
1. Gymma
2. Hem o duscha
3. Hem till david o nörda dator.
4. Film med syster.

Jaha bäst jag sätter fart då om jag ska hinna allting! :O

I morgon ska jag åka o kolla på en tv hos Marie Nyberg =) 28" tjocktv. Är nog ganska lik den ja har förutom att dosan funkar på denna!!! Ska bli sååå skönt! 200 spänn är ju billigt för en tv om den funkar som den ska, vilket hon sa att den gjorde =) jag är inte så kräsen så ja behöver en platt-tv heller =) det får bli i framtiden. Dessutom så måste man ju ha boxer till de flesta platt-tvs o de är bara en massa extra onödiga utgifter höhö :P (Y)

Nej gymmet var det! Adios!


Kommentarer
Postat av: emmie viding

hej. vad gör du? :D

2010-01-06 @ 14:30:24
URL: http://emmieviding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0