Onsdag?

Jobba 13-23.12 idag. Känner mig inte så pepp då jag har jätteont i magen. Suck .. Men blev väll för lite sova antar jag. Halv tio lyckades jag tvinga mig upp ur sängen. Idag har jag mitt längsta jobbpass någonsin. Skönt att de är med Jeppe iaf. =)

Sen är jag ledig två dagar. SKÖNT!
Ser förjävligt ut här hemma. Behöver verkligen städa. Men orkar inte när jag jobbar. Har ju så cp arbetstider. De är konstigt hur snabbt det hinner bli stökigt :O på bara några dagar! haha.

Igår jobbade jag med Dennis. Shit vad vi flumma. höhö. Stackars lilla Västeråsaren vågar väll inte återvända efter jag varit i farten xD haha!

Nej nu ska jag dränka mig i lite parfym, borsta tänderna och dra på mig jobb byxorna. Tänk om man kunde få jobba i långkalsonger! Hade varit jävligt skönt haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0