Onsdag?

Jag tror det är onsdag idag.
Shit i sånt fall är det bara 4 dagar kvar tills Kolmården. Ska ju dit och träffa vargar =) är så taggad. Ska bli otroligt kul! Minne för livet =)

Idag jobbar jag 15-23.12. tror jag jobbar med Lina =) men de visar sig väll. Baah vill börja träna igen. Men hade ont i halsen i morse igen -.- Jävla #¤#%¤&/(&/%
Men får se hur jag mår i morgon, kanske drar till gymmet en vända ändå. En lugn vända på cyckel bara =)
Men vi får se i morgon som sagt. I morgon jobbar jag 14-18 tror jag, Så blir inget direkt långt pass =) Synd dock att de är dem passen som är så himla låååångsamma xD alltså shit va det passet går långsamt jämt :O men är väll för att ja inte direkt har något att göra när jag är där under det passet. Fronta lite, packa upp någon enstaka vara osv.

Men det visar sig =)

En bild ja tog på mig idag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0