Måndag

usch då var det måndag igen. man hinner verkligen inte vila på helgerna. alldeles för mkt att göra jämt. kan ju också bero på att jag oftast jobbar kväll på fredagar så jag får ju bara lör-sön ledigt sen jobbar man igen. men man ska ju vara tacksam iallafall. det är ju ett jobb. det finns ju de som faktiskt inte har något jobb även fast dem vill.

Idag gymmade jag igen. Tog med mig min ryggsäck o hade tio kilp o den.
körde först fem min 6,2km/h utan lutning. sen tio min 6,5km/h med 4,5 graders lutning och sedan femton min utan lutning. efter det körde jag tio min 4,5km/h med 8graders lutning. Sen fick det bli lite diverse armträning.

Nu ligger jag på sängen o vilar. Har duschat men måste äta. Jobbar ju 14-23.12 idag. blää. I morgon tror jag att jag jobbar 17.45-23.12 sen ledig ons tors (Yeeeiy) och sen jobba fredag igen. tror även de var 14-23.12


Så nu återstår bara mat=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0