Lördag kväll!

Lördag kväll! Härligt! Äntligen lite ledighet =) usch mådde så illa idag på jobbet. Hade superont i magen :S
Berodde nog på för lite sömn. Jag kunde inte alls sova i natt. Ingen aning om varför :S

Men gick iallafall bra o jobba =)
Idag har jag annars städat. Både dammsugat o skurat =)
Gjorde även en egen inpackning av avokado!
Detta har man i:
1 hel avokado (utan skal o kärna)
6 matskedar olivolja
Sen smetar man ihop det till en smet och har i det i håret, virar om en handduk och låt det sitta i en timme =)

Gjorde även kyckling idag =) hade potatisallad till! var väldigt gott :D

Nu ska jag kolla på Underworld - Rise of the lycan!
Hoppas den är lika bra som de två första filmerna =)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Men Elin jag blir imponerad! vi måste ha en spa kväll snart igen!! et var så mysigt och skönt! gaah! :D

2010-01-24 @ 17:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0