Lördag.

Tidig lördag morgon och jag ska snart gå till jobbet. Känns inte allt för kul men man måste ju =) usch vad min säng känns lockande! Får bli och sova en stund när jag kommer hem från jobbet vid tolvtiden istället =)
Hade svårt o somna i natt. Men efter mycket om och men lyckades jag. Kanske var det för att det var fredag, kanske för att jag har så mkt o tänka på. Ingen aning faktiskt. Trött som sjutton är jag nu iallafall xD

Såg två filmer igår. En som hette Push (2008) den var riktigt bra. Och en film som hette G-force (marsvin som superspioner). Dem var båda bra på olika vis. Först trodde jag G-force skulle vara ganska b. Men den tog igen sig på slutet haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0