Lördag.

La mig tre i natt haha! Men var bara för jag ville få allting klart med flygresan samt vandrarhem o så =) så nu är allting äntligen klart! Känns så otroligt bra!
Nu är det några småsaker som behöver fixas men det har vi iallafall gott om tid på oss att göra :) Känner mig superpeppad! Ska bli så otroligt roligt att åka till England med min superhäftiga lillasyster =) Vi är inte riktigt kloka haha! Så mycket häftiga impulsgrejer vi får för oss :) Paramore, Hund 2009 och london är bara några få av alla de saker som vi får för oss bara sådär att vi ska göra :) och det är så otroligt kul! Jag har världens häftigaste lillasyster!
Är glad att våran relation är så bra. Vi klickar verkligen på allting. Känns super att ha hennes stöd =)

Ikväll blir det party på GM =)
Jessica och hennes kompis ska komma hit, och johan den lilla fjortisen ska också komma hit :D sen får vi se om Jenny är kry annars så skulle hon o Sandra också ut =) Var sandras idé från början :)

Blir nog en kul kväll! I hope so!
Har städat i lägenheten så ja slipper skämmas över mitt hem :) behöver gå upp på servus o handla något o äta idag =) samt slänga lite skräp.

Bjuder på denna bild på mig ifrån bärplockning i somras haha!

 

Kommentarer
Postat av: amanda & AMilia

fin blogg! :)

2010-01-16 @ 14:46:29
URL: http://piinkaldies.blogg.se/
Postat av: Emma

För din info så har jag alltid varit orolig för varg även innan Tidningarna började med skriverierna, men det blev väll mer påtagligt nu antar jag.

Vadå tycker du att vi ska låten vargen frodas ohejdbart? Då blir dom bara fler mindre skygga och mycket mycket farligare! Undrar om du skulle ha samma uppfattning om en varg skulle få för sig att döda ett barn. Det har hänt även om det inte var i Sverige. Om vi inte sköt vargen för att kontrollera beståndet så skulle det ske att ett barn blev attackerad förr eller senare. Det är lika bra att ta hand om saken när man kan kontrollera det än när det är okontrollerbart.

2010-01-16 @ 17:08:13
URL: http://rosehip.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Du är ganska cool du med ;D IMPULS IS THÄÄ SHIIÄÄT! Inget bättre! :D är så glad att våran relation har blivit så bra nu dom senaste åren :D<3

2010-01-19 @ 23:27:59
URL: http://emelieismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0