London

Nu börjar de hända grejer!
Jag och syrran bokar londonresan idag :D jippie!!
10-13 april kommer vi åka bort =) ska bli så otroligt kul!
Åh jag längtar. Hade tom glömt bort att jag är livrädd för o flyga :O ja kommer svimma! men får väll bita hårt i handen o helt enkelt försöka överleva xD 2010 ska ju bli mitt år av mod =) då jag ska våga göra saker jag alltid varit rädd för att göra.

Några saker jag är rädd för o göra:
1. Flyga.
2. Hoppa fallskärm
3. Hoppa bungyjump
4. åka utomlands
5. göra lumpen.
6. göra saker på egen hand.
7. dyka med utrustning

Ja jag är en rätt feg människa. Men mitt mål 2010 är att flyga till london 10-13. Mönstra och hoppa bungyjump och kanske dykning med utrustning. Kollat på Live it och de är inte så dyra o genomföra. :O så kanske vem vet!


Bilden tagen från google.
Vandrahemmet vi ska bo på ligger precis i Piccadilly Circus :)
Nu kommer vi bli riktiga "backpackers" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0