Kolmården!

Hade en fantastisk dag!
Jag och Hjulle besökte Latrinholm (katrineholm) och Svinåker (vingåker) som vi skojade om. Haha vilka hålor :P men vi åt på mcdonalds i "latrineholm" så helt fy skam va de nog inte ;P

Väl vid kolmården hängde ja med gruppen till varghänget! Fantastisk upplevelse! Vargarna var otroligt fina! Riktigt maffiga! Det var en otrolig känsla att få  vara inne hos dem, klappa på dem och känna när de nosade på en!
Bäst av allt var när de satte igång och ylade! Filmade det men glömde ta filmen ur Hjulles kamera så försöker få över den nu via msn. Den är SKIT STOR så tar en smärre evighet. Annars får hjulle komma med den till mitt jobb på onsdag då han hade glömt mitt motljusskydd i sin jacka.

Vi besökte även tropicariumet eftersom resten av parken inte var öppen. Vi såg många intressanta djur =) KUL var det.
La in MASSA bilder på bilddagboken där jag heter Vargdotter. Haha blev typ 100bilder xD shit är skit tröttt. Kan knappt fokusera på dataskärmen. Tror bilddagboken förklarar rätt bra hur min dag varit =)

Lägger upp denna bild på bloggen så får ni kika på resten på bdb =)


Kommentarer
Postat av: Hjulle

Filmen må vara stor men nu är den överförd =)

2010-01-25 @ 02:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0