Klippning, semla!

Nu har jag varit hos frisören =) eller ah hon heter Linda Eriksson och hon utbildar sig till frisör =) hon är super bra! Visst mitt hår blev kort, men de var för att det var så slitet innan. Hon tog det som var slitet och det blev superfräscht efter det =) och sen styla hon det. Första gången jag inte skämts efter en frisörs styling. Kanske är det för att hon är i samma ålderskrets som oss. Hon är 90a. Då är man ju lite mer införstådd i oss ungdomar och vad vi gillar eftersom hon själv är ungdom =)

Idag har jag ätit min första Semla i år :O
Det var med vanilj i =) otroligt god! Skulle ha ätit våfflor idag, men blir nog bara nå fil eller liknande ikväll och våfflor i morgon medan jag tvättar =) har ju tvättstuga i morron så=)


Nu blir det tv en stund :D

Kommentarer
Postat av: Bam Bam

sjukt fint namn hon hade ^^ hahah



SV: det är jonathan fagerlunds autograf ^^ Som symboliserar en hel massa olika saker.

2010-01-23 @ 12:17:17
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Emelie

nej nej, Linda ERIKSSON heter hon :P och semlor är blääääiga :P

2010-01-23 @ 15:41:49
URL: http://emelieismyname.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj xD råka ja skriva ekström hahahahaha

2010-01-23 @ 17:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0