Händelserik dag.

Lugn dag. Nästan.
Ja denna dag började med att jag väcktes nio av att min jobbkollega Pernilla smsa mig om ett viktigt tele nr som hon lovat att jag skulle få. Men var för trött för att gå och hämta det så jag sov två timmar till innan jag gick dit. Jag köpte även tacos grejer =)

Sen gick jag hem till mamma för att ringa ett viktigt samtal. Då fick mamma för sig att vi skulle åka till avesta o köpa grejer till Kenneths dotters födelsedag. Så jag hakade på fast jag var offantligt trött. När jag kom hem sen så drog jag till gymmet. Upptäckte att mina löparskor ja köpte för 800kr är borta. Vilket innebär att jag glömde dem på gymmet i måndags. Men Erling som har gymmet var inte där. SUCK! så måste dit i morgon och hålla tummarna för att mina skor inte försvunnit. =( annars har ja förlorat mina bästa skor!

När ja kom hem från gymmet så städa jag som en tok. Så nu ser de någorlunda beboeligt här igen. ;D
Sen blev de tacos på kvällen.

I morgon ska jag gymma med mamma vid elva tiden. Sen så ska jag och Johan åka till Västerås.
Ska fika och ta det chill. Sen ska vi kolla en mobil som jag ska köpa för 850kr =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0