Fredag

Fredag! Jippi! Dragit till stan o köpt lite vuxenläsk =) blir ju party i morgon. Samt så har jag köpt 20års present till Fanny =)
Så nu är det ordnat. Blir att bara ligga och ta det lugnt idag. Kanske spela lite playstation, har inte bestämt mig ännu =) laddade ned lite nya ansikten till Sims 3 igår. samt en ny stad =) fast den nya staden hacka lite. eller så berodde de på fusk koden jag använde. har ingen aning faktiskt.

Min dag blev försörd i samma ögonblick jag såg rubrikerna om att "höjdarna" i regeringen vill att vi ska skjuta 60 vargar nästa år. Vad är de för idioter som bor i detta avlånga land? Vi har knappa 210st vagar i sverige. Så VARFÖR skjuta ner fler bara för jägarna är skjutgalna idioter. Läste i tidningen att anledningen till denna vargjakt inte var för att dra ned på inavel utan för att skapa acceptans hos lokalbefolkningen?!?! VAFAN?!? Tänker dem inte längre än näsan räcker? Klart som fan att jägarna blir skjutkåta då om de får chansen att skjuta lite varg. Och klart att om de väl fått skjuta 1 så vill de skjuta fler. O sen 27st vargar på 10 000 jägare. Hur tänker dem?! Klart de inte blir mer acceptans gällande vargen då! Bara mer osämja. "Han fick skjuta en varg, då måste jag också få det!"

sörjer med de stackars djur som utsätts för oss grymma människor!

Ja min dag är förstörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0