Fredag

Denna dag har varit väldigt händelserik måste jag säga =)
börja med att jag och mamma drog till gymmet en vända. Tyvärr har jag förlorat mina dyra löparskor för gott :(:(
Men men ingen idé o hänga läpp.
En del människor är helt enkelt inte riktigt friska i huvudet.

Iaf efter gymmet så drog jag hem och duschade och stressade som en idiot för jag skulle hinna med tåget. xD
Haha på något vänster fick jag för mig att jag skulle med tio i ett tåget istället för tio i två xD höhö skillat. Så fick smsa johan o ba eehm ja har satt mig på för tidigt tåg xD
hahaha så han fick komma o hämta mig, sen så hade hans mamma gjort mat =) schnitzel o klyftpotatis! superlyxigt :O super gulliga föräldrar mina kära haarala barn har :P

Efter maten drog vi till Vås. Började med o hämta min nya mobil som ja köpte för 850kr =) bra pris då ja hade 700kr från hiPhone mobilen ja sålde =)

Sen drog vi till Caféhuset o fika. Var MASSOR med folk där. Shit alltså xD men mysigt var det. hahaha ja o johan nörda med våra mobiler xD måste sett rätt kul ut haha :P
Sen drog vi hem =) han släppte av mig i ramnäs då vi inte skulle hinna till virsbo innan mitt tåg gick. =) så fick stå där sen o vänta. Va rätt läskigt, helt jävla öde :O

Men kom med på tåget iaf, o nu är ja hemma =) i morgon jobbar jag 06.30-12 -.- suck.

Blir nog sova snart =)


Dagens outfit!


Min nya mobil =)

bild källa: http://phonereport.info/wp-content/uploads/lg-ks360-phone-with-qwerty-keyboard.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0