Förkylning.

Min förkylning känns lite bättre idag. Är snorig ännu och låter helt burkig i rösten. Men det går framåt iallafall. I morgon ska jag jobba igen. 18-23.12 =)
Nu är det inte långt kvar till kolmården resan =) jippi! Längtar otroligt mycket. Sen ska jag och Christopher gå på Torpicariumet efter =) blir nog kul! måste se till och ladda min kamera ordentligt innan vi åker.

Längtar efter min lön på fredag =) när den kommer ska jag lägga undan mer pengar till london resan! Känns otroligt att vi ska åka i april!! WIIIE! Vi har bestämt vandrarhem och flyg. nu fattas bara bokningen :)

Nu ska jag kolla klart på NCIS =)

Bjuder på en blondiebild på mig xD är ju brunett nu mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0