.

Känner mig så otroligt dum som sitter här hemma fixad som fan i min ensamhet. Jag hatar när jag drabbas av inställda planer i sista sekunden. För då hade man ju kunnat planera kvällen helt annorlunda, typ hyrt film eller nått. Istället sitter jag hemma och väntar på att tiden ska gå, party fixad och taggad för krog. Sen 22 får jag veta att det inte blir något. åååh jag känner sig så jävla patetisk som sitter här. Och att jag gått på den här skiten mer än en gång gör mig så jävla förbannad! ÅHHHHHHHHHH ¤#¤%&%¤#%/(&/&

Ja jag är jävligt förbannad, och jävligt besviken. Dels för att jag är så jävla trött eftersom jag gick upp halv sex i morse, jobba till tolv o sen gymma i två timmar. Kunde legat o myst med kissen o en film ikväll. Men istället har jag suttit o väntat på ingenting!!!

#¤#¤#%&/(&%¤#"¤%&%/(/)(&%¤#QW¤E%&/!!!!!!!!!!!!!!!

Ja de här går jag inte på igen! Sista gången nu förfan! så jävla trött på den här skiten!
Man blir bara sviken i slutänden ändå!

Vilken pisshelg säger jag bara..


Kommentarer
Postat av: Johan

Endel människor asså!! Fy fan...

2010-01-31 @ 14:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0