Sommar!!

Är det bara jag som helt och hållet tappat känslan för vilken dag det är? Förr i tiden kände man av om det var måndag eller fredag. Man blev extra glad när det var fredag för då var veckan slut. Nu mera känner jag ingen skillnad på om de är lördag eller om det är måndag. Känns ganska deprimerande.
 Men antar att det är något man får vänja sig vid nu när man jobbar och står i som man gör.

Jag saknar sommaren, framförallt Smögen. Shit jag vill verkligen dit igen. Och då vill jag ha chansen att stanna där längre än vad vi gjorde sist. Det var så underbart vackert! och doften av hav följer mig fortfarande, ljudet av fiskmåsar, solen som sken. Det var så en så otroligt romantisk plats!
Jag saknar sommarens värme, för då slipper man ha massa kläder på sig, man slipper frysa och halka omkring i snö. Alla bekymmer känns så otroligt små när det är sommar. Hur kan det komma sig?!

Jag längtar efter en ljummen strand, en sommarnatt. Med en sprakande brasa och mina käraste runt omkring mig. Med musik i bakgrunden! Eller någon härlig festival, typ rix fm i västerås. När man ligger hela dagen framför scenen på asfalten o steker. Så jävla underbart! Jag älskar sommaren!

Jag vill åka på massa spelningar i sommar! Jag vill fiska, grilla, dansa, bada! utforska saker och bara vara lycklig!

Lite bilder från 2009
   
  
  
 
  
 
  



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilket sammanträffande! Jag satt oxå och glodde på massa sommarbilder idag! <3 Vill ha sommar nuuuuu! Och btw, jag tappar oxå dagarna nu för tiden, har verkligen ingen koll whatsoever :S

2010-01-19 @ 23:24:09
URL: http://emelieismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0