Crazy dag! (ons)

Japp min dag blev på följande vis:
Först gick jag upp klockan åtta för att dra till gymmet o gymma. Blev två timmars gympass vilket var väldigt skönt trots krävande. Sen drog jag hem o duscha o böt kläder och drog sedan till David. Fyfan var så kallt att ja var tvungen o mellanlanda på coop extra. För mina kinder gjorde så ont och mitt huvud värkte.

När ja kom fram så möttes ja av david o Robert som spela cs. Tror ni inte då att min dator inte går igång? pinsamt värre. Så jag ringer syrran o frågar om ja får låna hennes dator. Ja då går ju min dator igång helt random xD Men syrran kommer ändå med hennes dator o jag spelar med den istället =) gick mkt bättre än på min som laggar en massa. En tjej o en kille kom också o hälsa på som ja inte kommer ihåg vad de hette! Men de blev iaf hungriga sen så vi drog till memozin pizzerian o käkade =) sen drog vi tillbaka igen o lirade lite mer. Men sen drog jag på bio med syster =) vi såg avatar! Den var väldigt bra! Blev glatt överraskad. Trodde den skulle vara sämre. men den var riktigt riktigt snyggt gjord och hela historien var super bra!
Efter bion drog jag tillbaka till David. De andra hade dragit hem men jag nörda lite mer spel med David, sen orka ja inte spela mer så surfa lite. USCH så trött jag var på slutet :S shit vad jag dryga haha. Men jag blir fruktansvärt flumm när jag är trött höhö :P

Nu är ja iaf hemma igen =) ska sova alldeles strax men skulle bara uppdatera bloggen =)
En kul dag!

I morgon ska jag sova ut ordentligt. Sen kolla på tv som ja kanske ska köpa. och sen städa samt köpa kattmat åt kissen, all blötmat är slut så han får klara sig på torrfoder stackarn. Samt så ska ja följa med syster o klippa sig =) men men är supertrött. nu ska ja sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0