7/1-10

Torsdag. Fyfan vad skön denna dag varit!
Jag har inte gjort ett skit egentligen. Vaknade vid tolv, städa lägenheten då den såg ut som en ungkarlslya.
Drog och hämta en tv som ja köpte för 200 hos Mia nyberg vid tre tiden. Sen bara lata jag mig fram till sju då jag skjutsa syrran till frisören. Hon blev jättefin i håret. och nu sitter jag på golvet vid datorn igen.
Ska hoppa in i duschen nu. I morgon ska jag gymma och sen jobba. Och sen jobbar jag lördag förmiddag -.- suck. Men vila kan man göra när man dör =)


You could be empty
and I can be right here empty with you
or you could be hollow
and I can be right here hollow with you
If you want to say goodbye to everything,
I could say goodbye too
I can be right here empty with you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0