2 år senare FRI!!


Japp två år har gått sen jag började på Aktivitetscentret! Tror det var i september 2008. Och nu den 11e januari 2010 så lämnar jag Aktivitetscentret. Förhoppningsvis för gott!

Var på möte på arbetsförmedlingen idag och då bestämde Susanne för att skriva ut mig från UGA. Jippie! Men bestämde mig för att stanna kvar i arbetsförmedlingen som arbetssökande. Så behöver bara ringa en gång i månaden och berätta vad jag sökt för jobb! =)

Efter AF så drog jag till AC för att fylla i min aktivitetstödslapp för sista gången =) och även säga hejdå till Katarina =) Sen drog ja till Försäkringskassan o lämnade in min lapp.
efter det drog ja till linnea och lämna en lapp åt henne o snacka lite. Nu är jag hemma igen. Så skönt! Och jag är så GLAD! inte ens min förkylning kan förstöra för mig! Jag är på superhumör!

Ska ta o städa lite i min lägenhet =) börjar bli riktigt mysig =) Känner mig verkligen hemma här!
Den 17e januari har jag bott i min lägenhet i ett år :O Shit vad tiden går fort =)

Men som sagt ! Dags o städa lite =)

Puss puss!

Veckans jobbschema:
Tisdag: 18-23.12
Ons: 7-14
Tors: 14-18

=)

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Tack för ditt svar.Tyvärr så blev du inte en av dem 10 som blir länkade. Bättre lycka nästa gång.

Haft en bra start på den nya veckan?

2010-01-11 @ 18:17:11
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0