09-10-27

Tisdag, jobbdag för mig. Och är det inte fantastiskt ironiskt att det då ska vara fint väder?? Jag har velat ha fint väder i flera dagar så jag kunnat inviga mitt objektiv. Men kan ja fota idag då ?? NEPP
Var en kille som undrade vad "det är ödets ironi" betydde. Ja här har han ett bra exempel xD
Men jag är inte bitter.

Ska ned på stan nu innan jobbet med Jenny, först ska vi till lindgården och leta runt där efter ett par änglavingar. Hittar vi inga måste jag tänka om min maskeradklädsel, och då kommer jag nog bli så tråkig att ja typ bara är vampyr eller häxa. För då orkar ja inte lägga ned massa mer energi!
Kommer nog bli en kul helg, fullt upp som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0