Hemma från västerås

Japp nu är man hemma ifrån västerås. Oj oj vilken kul dag! haha!
Börja med att jag inte kunde betala min biljett på tåget för att mitt kort inte funka för den funktionen xD blir jag förvånad??? sämsta skit ja skaffat, så sur och irriterad får jag gå till pressbyrån i västerås o fixa ut pengar och sen springa tillbaka och betala för biljettfan xD

sen möter jag upp fanny som har med sig en Vännerbox hon ska lämna till Tommy. Men han dyker inte upp precis som vi misstänkte, så vi lämna boxen på en bänk och tog kort på det ;) mohaha! Hämden är ljuv som man brukar säga. Beter man sig som ett svin får man vara beredd o behandlas som ett tillbaka.

Vi drog sen till Vivaldi och käka sallad! Endast 79kr för vi kom dit när de var dagens så man fick dricka gratis! Fan va fint!

Efter det drog vi till banken för ja ville byta ut mitt jävla skit kort mot riktiga grejer, visade sig att man måste tjäna minst 10 000 kr i månaden eller plugga eller ha csn lån för o få ha ett sånt kort. Men jag såg så snäll och söt ut så jag fick skaffa det ändå :P (Y) ibland lönar det sig att ha blont hår och välja en kille som är ung bakom disken ;)

Efter det drog vi till HM och där köpte jag lite smink, ett par pyjamas byxor m.m visade sig sen att tanten i kassan slagit in två foundation fast ja bara köpt en så vi fick lov o krångla med återköpsgrejs så ja skulle få tillbaka mina pengar som ja förlorat.

Sedan drog vi på lite alla möjliga butiker, bla kicks, bikbok, bokhandeln, gina osv. Sen hamnade vi på New yorker och jag hittade världens skönaste huvtröja för 269kr, i vanliga fall skulle jag aldrig lägga så mkt pengar på en tröja. Men den va så snygg o skön så ja köpte den ändå. Skit trevlig kille i kassan som skratta åt mitt bankomatkort med Danny på. Han påstod att han hade sett katten någonstans, vetefan var han skulle sett den i sånt fall. Han såg ut o vara minst 25 så tror inte han har bdb xD

Jaja sen hamnade jag på tåget igen och tog mig hem.

Hade en riktigt trevlig dag med Fanny! Kul o hitta på saker igen!

Här kommer bilder på köpena.




Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja det var en riktigt bra dag! Alltid kul att träffa dig Elin :)

2009-11-20 @ 22:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0